.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناسایی 280 واحد صنعتی تاثیرپذیر در گیلان

رئیس سازمان صنایع و معادن گیلان از شناسایی حدود 280 واحد صنعتی و معدنی تاثیرپذیر از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در این استان خبر داد و گفت: تاکنون 254 واحد برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده‌اند. 

محمدحسین اصغریان ظهر امروز در جلسه سازمان صنایع و معادن گیلان اظهار داشت: تاکنون 254 واحد صنعتی و معدنی تاثیرپذیر از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در گیلان برای برخورداری از تسهیلات خط اعتباری هزینه انرژی ثبت نام کرده‌اند.
به گفته وی، این تسهیلات در چارچوب بسته‌های حمایتی ستاد تحول صنایع و معادن بوده و واحدهای مذکور صنعتی نیز پس از کامل کردن فرم ثبت نام برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی شده‌اند.
رئیس سازمان صنایع و معادن گیلان ادامه داد: تاکنون 168 واحد موفق به عقد قرارداد با بانک عامل و دریافت تسهیلات شده و بقیه واحدها نیز در حال طی مراحل لازم برای دریافت تسهیلات هستند.
وی طرح بازسازی واحدهای کوچک را نیز یکی دیگر از بسته‌های حمایتی برای واحدهای تولیدی عنوان کرد.
اصغریان افزود: در این راستا تاکنون 51 واحد در استان ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 18 طرح با تکمیل ثبت نام به بانک معرفی شده‌اند.
به گفته وی، 13 طرح در بانک عامل مورد پذیرش قرار گرفته‌اند و بقیه طرح‌ها نیز در حال تکمیل فرآیند ثبت نام هستند.
رئیس سازمان صنایع و معادن گیلان خاطرنشان کرد: در چارچوب طرح بازسازی واحدهای بزرگ که مخصوص شرکت‌های تأثیرپذیرتر و بزرگ‌تر است تعداد 16 واحد تولیدی گیلان ثبت نام اولیه را انجام داده و از این بین 9 واحد موفق به تکمیل ثبت نام و برای بررسی طرح به ستاد تحول صنایع و معادن معرفی شده‌اند.
وی با بیان اینکه تعداد حدود 280 واحد صنعتی و معدنی تاثیرپذیر گیلان از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در استان شناسایی شده‌اند، بیان داشت: برنامه‌های حمایتی مختلفی برای این واحدها توسط ستاد تحول صنایع و معادن در نظر گرفته شده است.فارس/234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.